Kızlar valla hastalık sahibi Olcam bu kız yuzunden yemıyor 20 aylık hala yemıyor ek gıda 1 yasında falan goturdum doktorlara yer zorlama VS kılosu VS yerinde dedı sutun cok VS dediler ama artık 20 aylık sureklı meme meme bnı zor zorluyor gecede 500 kez kalkıuor dıslerınde kararı incelme gordum saglık ocgna gotrdm ordakı ek gıda yetersiz aldıgı İcın olablır VS dedı vıtmn verdı polivit ve kan surubu 2 hfta oldu kullananları ama hala bir gelısme yok tek buyutuyorum sark gorevındeyız ama artık gerçekten dusunmekten hastalık sahbı olcagım 87 cm 11 kılo ıstah surubı VS mı alsam bılmıyrm ne yapsam