Aslii123 14 aylik kızım daha yürümüyor ama tutunarak yürüyor yürütmeye çalıştığımızda istemiyor pek gönüllü değil birde ayaklari dışa doğru yan basıyor bacağı önde düzken bile ayaklari yan duruyor normal mi acaba ?
Tatliskooo Aslii123 içe basma normal bi durum bebeklerde ama dışa basma konusunda bi fikrim yok . Yan duruyor falanda demişsiniz bir ortopedi doktoruna gösterin normal olduğunu düşünmüyorum ben. Umarım herşey yolundadır ancak Bu tarz konular ciddi vakit kaybetmeyin derim
Gamzeli Canim bebeklerde bu tarz seyler normal goruluyor. Mumkun oldugunca evde ayakkabisiz dolassinn duzeliyormus zamanla ama icinde suphe varsa doktoruna da sorabilirsin
Aslii123 Tatliskooo valla bilemedim gotureyim ama ayağa kendi kalkıyor yan yan yürüyor sıkıntı olsa onlarida yapamazdı heralde kafam çok karisti
Tatliskooo Aslii123 bence götürün . Bi sorun varsa boyutunu bilemezsiniz tabi inşallah yoktur da en azından içimiz rahat eder