Merhaba anneler daha doğum hikayemi bile yazamadan böyle birseyle karşılaştık 3 günlük kızım var çok şükür sağlıkla dünyaya geldi çocuk doktoru dün kalp kapakçığında açıklık olabileceğini söyledi ve bulunduğumuz şehirde sadece çocuk kardiyologu Araştırma hastanesinde var oraya Mutlaka götürüp kontrol etmeniz lazım dedi. Malum virüs var ve o hastane de de vaka varmış aklımız şaştı ne yapacağımı Bilemiyorum başına gelen var mı ?
benim doktorum çok önemli birşey olsaydı direk oraya sevk ederlerdi senin yanına bile bırakmazlardı içini rahat tut kontrol amaçlı götürürsün kalp atışı güzel , aglayınca morarmıyor dedi . Bilen varsa yardımcı olur musunuz bu pandemiden dolayı ne yapacağımızı şaşırdık 🥺😌