Kızlar meraba, bebeğim 3 ay 12 günlük. Pazartesi günü 2 ay aşılarını olduk. Doktorumuz ertelemişti 1 ay pandemi yüzünden. Bebeğimin uykusu çok iyiydi akşam 9-10 dan 4-5 e kadar uyuyup mama içip tekrar uyurdu 8 e kadar. Aşıyı olduğumuzdan beri uykusundan sürekli kıpırdayıp yatakta saat yönünde ya da tam tersi dönüyor. Dinlenemediğinide biliyorum. Gündüzleri sürekli mızmız bir hal, bazen çığlık çığlığa. Formul mamayı reddediyor zar zor 135 cc içiyor. Ağrısı yok biliyorum ama çözemedim neden böyle olduğunu. Çok sakin bir bebekti… Aşı sonrası başınıza geldi mi?