Merhaba hanımlar. Emziriyorum ve beş yıldır saçlarımı boyamıyorum ama çok beyazladı artık. Bugün bebeğimin doktoruna danıştım doğal saç boyası ile boyayabilecegimi söyledi. Fakat benim hiç bir bilgim yok. Bu şekilde doğal saç boyası kullanıp memnun kalan var mı? Hangi marka idi?