Bebek1234 Kızlar merhaba oğlum 3 ay 19 günlük 2. Ay aşısında gittiğimizde 6600 kiloydu şuan 7400 doktor pek kilo almamış biraz mamaya başla dedi idrarını falan da yapıyor iyi sizce nasıl bir yol izlemeliyim 1 buçuk ayda 900 gram azmı
Deletedmom297 Bebek1234 Allah askina bu doktorlara anlam veremiyorum. 3 ay 19 gunluk 7 kiloyu gecmis oersentil tablosunda bile ust seviyede. Ne olmasini istiyorlar. Benim kizim 3 ay 1 gunluk 6 kilo tabloda ortalama. Mamaya bsla dese başlamam açıkçası. Löp löp etmi olcak bu cocuklar anlamadim gitti
baturalpim Bebek1234 zatenn kilosu ayina gore fazla. Yaklasik bir kilo almis neyi az ki mama verip ayda 2 kilo munalsin istiyolar. Ayda 500 gr aliyosa normaldir zaten bi doktor bunu nasil soyleyebilir ki. Oncelikle doktorunuzu degistirin bence
CinarciginAnnesi Bebek1234 bebeğinin kilosu gayet iyi bizimki 5.5 aylık 7800 gr ama yok tombik tombik olsun istiyorsan senin bileceğin iş canım boşuna ne diye para verip mama vereceksin çocuğuna sütun gayet iyi yaramış maşaallah bence devam et emzirmeye
Bebek1234 Deletedmom297 Doğum kilosu 3750 idi o yüzden dedi diye düşünüyorum bende mama vermeyi düşünmüyorum açıkcası
Glsm28 Deletedmom297 al benden de o kadar benim kızımda 3 ay 19 günlük 6300 sinir oluyorum doktor böyle dedi diyen doktorlara
Delal Baslama canim mamaya sutunle besle bebegini kilosu gayet iyi benim kizim 4 bucuk aylik 7 kilo ben mama vermiyorum
Deletedmom297 baturalpim Kesinlikle bencede başka doktor bulmalilar. 3.5 aylik bebek 7400 kilo gelmis az mama basla diyor. Bizim bebekler açlıktan öldü o zaman 🙄 Benim kizim 1 hafta once 6 kiloydu. Mamaya basla dese asla başlamam. Çis yapiyor doyuyor ne gerek var.
Elif5858 Bebek1234 kızım 3 kilo doğdu doktor zayıf dedi hiç kafama takmadım doğduktan sonra kilo aldı bence sizde üzülmeyin en önemlisi sağlıklı olmaları kilosu da iyi bence
Elistosunanasi Bebek1234 hayır gayet iyi kilosu ayda en az yarım kilo yada bir kilo alması gerekiyor o arada olması lazım kilo alımının
Gulmrt Bebek1234 o nasıl bi doktormuş 😃 kızım 3 aylıkken 5900 dü hala mama vermiyoruz ayda 500gramdan fazla alıyosa sıkıntı yok emzirmeye devam dedi doktorumuz
baturalpim Deletedmom297 zaten kilonun onemsenmesi bana cok sacma geliyo kilolu bebek olmasi yerine saglikli bebek olmasi oncelik olmali. Gercekten ayina gore cok fazla. Doktorun yaklasimi cok sacma geldi mama zaten fazla.kilo aldiriyo e bu bebisinde masallahi var zaten nolcak sonra o kilolar 😊
melcay Bebek1234 benim oğlum 3 ay 12 günlük 7 kilo. Gayet iyi sütün yaramış falan dediler bana. Bence senin doktor gününde değilmiş 😅
DmlDnz Yani kücücük bebek daha ne kadar kilo alabilirdi doktorlar iyice yemiş kafayı benim bebeğim 4 aylık 6150 doktorum bugün cok zayıf değil ama yinede az mama takviyesi yapalım dedi.