Esilamm doktorum lam diye bi korunma yönteminden bahsetmişti. Bebek dört aydan küçükse anne sadece emziriyorsa bebeğine su bile vermiyorsa ve henüz adet olmamışsa sütün koruma ihtimali % 90 ın üzerindeymiş. Lam mıydı neydi kısaltması yanlış olmasın. Adet olmadan önce şartlara uyuyordum. Ağrı belimde başladı dedim ya normalde hiç olmaz ağrım ve böyle sanki normal bir yerim kanıyor gibi çok fazla.