Ben de tok veriyorum benim de bebeğim 22 günlük 4 defe 4 damla şeklinde emerken bile ağzından gaz çıkıyor inşallah faydasını görürüz çünkü benim bebeğimin karın ağrısı oluyor geceleri uykuya geçmekte sorun yaşıyor. Ayrıca süt çok emerse çıkarıyor bu da normaldir dimi