Dygg Merhaba 10 gün önce sezeryan oldum 1 hafta olduğunda bandajı çıkardık ve dikiş yerimin üst kısmında cilt altında şişlik var daha önce başına gelen oldu mu daha sonra geçiyor mu acaba??
Sinif177 Dygg sezaryen dikişinin 1 parmak kadar üstünü kast ediyorsan normal. Hatta bir tarafı daha şiş olabilir. Benim sol tarafı daha şiş sağ tarafı daha inikti. Zamanla düzeliyor. 40 ın çıksın düzelir