Az önce bebeğimi emzirmek için aldım. Biraz emzirdim sonra bıraktı gazını çıkarmak için kaldırdım çıkarmadı biraz kucağımda tuttum. Huysuzlandı tekrar emmek istiyor diye kucağıma yatırdım sonra bir anda gözlerini sımsıkı kapattı ellerini yumruk yapıp kendini sıktı, çok korktum hemen sırtına vurdum. Neyse kendine geldi, iki dakika sonra da bir anda fışkırır gibi peynir kesiği şeklinde kustu. Var mı arkadaşlar başına gelen, niye böyle oldu?