Aasssee Sinoz leke kremi alip kullananlar varmi memnun kaldiniz mi dogum lekelerim var yuzimde gercektende etki ediyormu
Ebruli101 Aasssee bende de var maalesef canım ama bir çok yorumda fayda etmediğini normal nemlendirici gibi olduğunu okudum 😌
Hll20 Aasssee dogum lekesinde ise yarar mi bilmem ama günesten kynakli cillerimi azalttı canm. Ama düzenli kullanman gerekiyor.
Deletedmom387 Aasssee onun yerine sudocrem pişik kremi sür bendeki lekeler sivilceler onunla gitti hep yüzümü bekarken yakmıştım onu bile geçirdi dene istersen
Hll20 Deletedmom275 güneste fazla kaldgm zaman oluyordu canm yaklask 2 yldr vardi ama kullandgmdan beri azaldi.
Deletedmom275 Hll20 Benimde 7-8 yaşımdan beri güneşte çıkan çillerim var canım. Tamamen geçmesede renginin açılmasını istiyorum. Bu kreme instagramda çok denk geliyorum. Ama emin olamadım.
Hll20 Deletedmom275 biolog ile sinoz arasnda kararsız kalmştm bende ama sinozu denemeye basladm ackcasi memnunum. Tabi belki cilde göre farklılk gösterebilir.