Kızlar selam 56 günlük oğlum var dünden beri aşırı gaz sancısı diye tahmin ettiğim ağrısı var gazını çıkaramıyo ve kakasınıda yapamıyo akşam 1 kez yaptı hiç durmadan ıkınıyo ve süt içimiyo içemiyo ıkınıyo ağlıyo sabahtır sadece 1 kez besleyebildim napabilirim gaz damlası kullanıyoruz yarında doktora gidicez ama gidene kadar aç mı kalıcak bu çocuk napabilirim