Taze_annee Kizlar oğlum salı günü 3 aylık olacak bazen emerken nefessiz kalıyor bir an da çırpınmaya başlıyor sonra kendi kendine düzeliyor ama ben o an çok panik oluyorum siz de böyle bir sorun yasiyormusunuz bu bebegime zarar verirmi
Deletedmom268 Taze_annee burnu tıkalı ıse ve süt tazıklı geliyorsa ondan olur canım burnunu devamlı temız tutarsın. Tazık ıcınde emsın tam sut indiğinde ise hemen çekersin aksın biraz tıkanmaz o zaman