TutkuDoga Biz kaçak olduğu için şimdilik 1 sene boyunca antibiyotik kullanmak zorundayız idrar yolu enfeksiyonunu önlemek için. Bezini sık sık değiştiriyorum, banyosuna, kıyafetlerine dikkat ediyorum. Şimdilik erken ama bildiğim kadarıyla ileride havuza falan da girmesi yasak. Size de çok geçmiş olsun ne kadar ufakken baş etmişsiniz bununla. Yorumunuz için de ayrıca çok teşekkür ederim ❤️