Elifkrl Bende vicco dusunuyordum ama uyhun buldum aldım. Memnuniyette fazlaydım sanbe de kötü bir marka değil çok kaliteli avmde magazasına bakmıştım hamileyken burdan alayim diyordum il kayakkabisini zayen giyecegi en fazla 3 4 ay belki oda. Asagi ininxe ellerindej tutunca cok guzel yuruyor. 🥰