Kızlar merhaba
ek gıdaları yani çorba sebze püresi vs fazla yapıp küçül kavanozlara koyuyormusunuz ertesi gün için. Eşim annemlere gideriz bi ara demeye başladı. Bende orda yapmak istemiyorum ne yalan söyliyim. Evimde tertemiz yapıp kavanoza koysam ertesi gün ısıtıp versem olur mu? Bazen kalıyo mesela püre o zamanlarda iy olur çöp olmasındansa? Yardım edermisiniz?