Kızlar bebeğim 5 buçuk aylık. İlk 2 buçuk ay geceleri çok güzel uyudu. Sonra bozuldu ataktı dişti derken 2 tane dişi çıktı dişler çıkınca yine uyur sandım ama yok. Her gece aynı. Uyumuyor hele gece 1 sen sonra 10 dakikada bir uyandığı oluyor. Yani 3 aydır aşırı yoruldum ve uykusuz kaldım. Sizde durumlar nasıl neden gece uyumuyor olabilir ? Ek gıdaya geçmedik bazen kaşığın ucuyla yoğurt, meyve falan veriyorum. Anne sütü alıyor. Gündüz uykuları da kısa. 30-45 dk. Ama beni en çok geceleri yoruyor. Çok hareketli bana çok bağlı meme bağımlısı bi kızım var😄🙄 geceleri uzun güzel uyumasını o kadar özledim ki. Neden uyumuyor olabilir dişi çıktı atak bitti. Nedennnnn 🤦🏻♀️💤💤💤🙄😄😄😄