Fatmasaf Manuel wee süt pompasi hic kullanmadim aldim ama elektirikli de aldim onu kullandim satiyorum ilglenen varsa instagramdan yazabilir fatmaerturrk
Ozge2405 Baby time manuel süt pompası var elim de sütüm gelmediği için hiç kullanmadım 80 TL aldım 60 TL verebilirim