lütfen bilgilerinizi paylaşın arkadaşlar.Benim 5 ay 3 günlük bir bebeğim var.10 gün önce ishal oldu ve 10 gün sürdü.4 gün boyunca hiç göğsümü emmedi sağarak verdim.Şimdi ishalide durdu emmeside normalleşti.Ama bebeğime yemediği zaman içerisinde 3 gün kuralını uygulayarak yoğurt,elma ve muz verdim.Bugün kontrolü vardı hiç bir şekilde kilo almamiş hatta 300 gr vermis ve boyuda uzamamiş🤔😔Doktor ara ara taktırmaya devam et dedi.Ben hiç mqma kullanmadım ama artık sütümünde yeterli olduğunu sanmıyorum..ek olarak kaşık maması mı versem yoksa devam sütümü ? Sizce ne yapmalıyım arkadaşlar😒🤔