Nrg Oğlum 5ay 20 günlük suan elimde 2 numara var 1 numara mamasi bitti 2 numaraya geçsem sıkıntı olurmu yoksa 1 numara kullanmaya devam mı etsem?
Celins Nrg bizde 5 ay 20 günlüğüz. Dün 1 numara son kutumuz bitti, bugün 2 numaraya geçtik. Bi kaç yakınım birşey olmayacağını söyledi.
Deletedmom360 Nrg canım benim kızım 5 ay 13 günlük, doktor 2 numaraya geçebilirsin dedi dün aldım. Elimde 1 Numara biraz kaldı o bitsin ikiye geçicem
gmzx Nrg 5 ay 15 günlükken elimizde 1numara mamamız vardı doktorumuza sorduk 1numarayı bitirelim mi yoksa 2numara yeni alalım mı diye doktorda 1numarayı bitirip öyle 2bumara almamızı söyledi. atmanın anlamı yok bence.bitir öyle yeni kutuya geç dedi.
BuseCan Nrg doktorum 6 ay dolmadan geçmeyin dedi 2 numaraya 5.5 aylığız hala 1 numaraya devam ediyorum
[silindi] Numaranın içinde 1e göre daha fazla nişasta ve şeker var.. oğlum 11 aylık olacak hala 1 numaradayız doktorumuz ve aile ebemizin yönlendirmesiyle…
Elifliyam Nrg bende sizinle ayni durumu yaşadim 2 numaraya başladım cok şükür bi sorun olmadi inşllah sizdede olmaz😊
kaansmom Nrg bazı doktorlar 1 ile devam edilmesini söylüyor 2 numaranın daha ağır olmasından herhalde🤷🏻♀️