Aselmira_26 Bugun 1 yas asimizi olduk kuzum cok agladi. Sizlerde 1 yas asisi nasil tepkiler gosterdi ates falsn yapti mi ? 1 yas asi kontrolunde kilonuz kacti paylasirmisiniz rica etsem bize hemsire kilosu az dedi takviye baslaysbilirsiniz dedi ornegin balik yagiyla baslaysbilirsiniz dedi ? Aranizda kullanan var mi ? Ve bebeginizin gelisimi suan nasil hangi oyunlari oynuyorsunuz ? Bebegime cok gelisim oyumcaklari aldim ama hic sikkatini cekmiyor azcik oymayip skliyor 🙃
zumramomm Aselmira_26 biz daha 11ayligiz ama merak ettigim konulardi.kilosu kaç bebeğinizin?balık yağının yan etkileri de varmış erken ergenliğe girmek gibi bu arada
metay5 Aselmira_26 kilosu kaç ki benek yağı hakkında bilgim yok ama başkalarınada danışın doktor tabi
Nill16 Aselmira_26 aşı ateş yapmadı ama 2 gün huzursuz halsizlik oldu 9 kg 400 gr 20 gün önce yasına girdi her sabah dut pekmezi veriyorum
Esdoel Aselmira_26 aradan 2 sene geçti 3 yaşında kızım ama hiç bir asida ateş olmamıştı sadece yurtmemistim 2 gün ağrı olmasın diye kilosu 15 boyu da 87 cm di
Aselmira_26 zumramomm oyle mi ilk defa duyuyorum. Valla bende erken ergenlige girdim ama annem balik yagi vermemis bana mesela 🙂
Aselmira_26 zumramomm masallah canim aramizda 1 ay var bizim kilomuz az nornalde de az kiloluydu ama mamalarla sisormek istememistim mama ve meme aliyoruz bastan beri mamsya ragmen kilosu az olan bi bebekti
Swtlna 1 yaşında 10,5 kiloydu. Takviyelere ben de karşıyım. Doğal olan kilo aldıran pekmez ceviz vb..şeyleri verin, balık çorbası falan yapın bence
Aselmira_26 Swtlna canim pekmez ceviz muz kivi bu tarz seyleri veriyorum yemeklerinde kiyma diger sebzeler hep kullaniyorum bazen corbalsrina ekmek koyuyorum biraz biraz ama yine de az
Ipeginannesi Kizim 1 yasinda asi cok sukur ates yapmadi cunku her asisinda askili atlet ile tutuyorum atesi cikmasin diye.bizimde kilomiz 9.200 idi en son
Asya0723 Aselmira_26 balık yağını kış mevsiminde vermelisiniz şu an hava sıcak ağır gelecektir meyve verin bol bol her meyveden sebzeden vitamin alsın et kemik suyu beslenmeye dikkat edin bir iki ay en azından. 1 yaş aşısı ise 1 hafta önce yapıldı şükür sıkıntı olmadı sadece kızarıklık oldu dikkat ettim dokunmadım 2 gün kollarına
Melanne Sevgili anneler 1 yaş alışı olduk 3 gündür ateşi düşmüyor acilde kaldık yanıyor ne yaptıysak boş