Deletedmom414 Benimki premature dogdu. 2350 di bi ayda 4150 olmus. Sizinkiler ne kadar olmus kizlar. Minik oglusum yetişir insallah sizinkilere🥰
SukranUras Deletedmom414 yetişmiş bile kız maşallah 😊 normalde de 3 3.5 arası doğsa 1 aylıkken 4 4.5 arası olurdu siz arayı kapatmışsınız bile sağlıcakla büyüsün 🌸
Bng Deletedmom414 maşallah sağlıkla büyüsün.bebim bebeğim de prematüre.beslenmeisni nasıl yapıyorsunuz acaba?ben de kontrolde iyi haberler duymak istiyorum.
Eymeninannesiiiiii Deletedmom414 maşallah 🧿 benimkiyle aynı bizde 4200 olmuşuz benimde ilk başlarda sütüm azdı sarılık filan 15 gün çok kilo kaybettik sonra 15 gün içinde 1 kilo almış ❤️ Doktorun mama ile ilgili bir şey dedi mi 90 cc veriyordun sende bende öyle yapıyorum
Esrayy Deletedmom414 bizim 48 günlük 3800 doğdu şimdi 4.500 ilk aşıyı yaptırdık bu arada happymomda hatırlıyorum sizi
Baharavsr Maşallah bayaa almış anne sütü mu alıyor sadece benimki 22 günlük 8 gün sonra kontrolü var bakalım ne kadar olmuş 😊
89Kbr 3300 doğduk.2800lere kadar düştük şükür 4600 olmuşuz. aşısı,kalça usg’si ve bera testi tamam şükür 🙏
Bng Deletedmom414 biZimki 1870 doğdu.sezarywn olunca ilk zaman sütüm gelmedi.şimdi de fena değil.süt+mama veriyorum.2-3 saatte 1 besliyorum.ilk 5 dakikada uyuyor zaten,her memeyi 15 dakika şeklinde.