dfnemrve Merhaba kizimin gozune yanlislikla elim carpti ve sonrasinda boyle kan topladi bir iki gune gecer dediler ama doktora gitmek gerekir mi bilgisi olanlar yardimci olabilir mi [url=https://hizliresim.com/VJDNQg][img]https://i.hizliresim.com/VJDNQg.jpg[/img][/url]
yigitalpinannesiii dfnemrve canım elini gözüne sokmuştur bizimde oldu sağlık ocağı damla verdi 3 güne gecti
Ayseburak dfnemrve canım benim ertesi güne geçmişti hiç bişey kullanmadım ama büyüyor mu küçülüyor mu devamlı kontrol ettim
dfnemrve yigitalpinannesiii benim elim carpti yanlislikla 😏 ben mi saglik ocagina gostereyem o zaman tesekkur ederim
Ssevey dfnemrve Benimde tırnağın gelmişti oğlumdayken çok üzülmüştüm gizlice göz doktora götürdüm eşimden muayene etti ve netira kullanmanızı söylemişti zaten öncesindede kullanmıştım sonra geçti kendiliğinden sizede geçmiş olsun canım 😃
dfnemrve Saglik ocagina gittim doktor hic bise yapmaniza gerek yok kendi kendine gececektir dedi hepinize tesekkur ederim Rabbim yavrularimizi korusun 🙏🏻