Tecrübeli anneler size ihtiyacım var 17 aylık oğlum var çok hircinlasti inatlasti evdeki eşyalara zarar veriyor başka insanların evinde de durmuyor sürekli hareketlilik halinde tv vurmasından tutun evdeki eşyaları balkondan fırlatması elindeki oyuncağı bile evde saga sola firlatiyor yani daha aklıma gelmeyen çok şey var bu 3 aydır böyle 3 aydır virüsten dolayı hoc bir yere gitmiyoruz apartman da oturuyoruz bahçe yok sadece 1 tane arkadaşı var o çocuk da 3 yaşında konuşmuyor hırçın oğlumun 10 katı fenası wc girip klozetten elini yüzünü yıkayan bi çocuk Benim oğlum o çocuktan öğrendi bunları uzak tutmaya çalışıyorum ama olmuyor eşim le o çocuğun babası aynı işte ortak çalışıyor bide biraz arsızlar pat diye ansızın evime geliyorlar araya mesafede koyamıyorum o yüzden taşınmaya katar verdim bahçeli bir ev bulduk ana yola uzak yani araç giriş çıkış bile uzak sokak çok sakin çocuklu aileler var oraya taşınmaya karar verdik belki düzelir çocuk diye sizden ricam bana tavsiye vermeniz Ne yapabilirim nasıl sakinleşticem çocuğu bize de vuruyor daha babası da bende 1 kere vurmuş değiliz çocuğumuza ama oğlum bize ve gördüğü insanlara vuruyor ısırıyor aynı komşumun çocuğu gibi oldu çok canım sıkkın lütfen bana yardımcı olabilir misiniz ?