Ssevey 7 aylık olucaz beceremiyorum sanki ya eziyorum çatalla sebzeleri pirnci falan ama çorba oluyor mu anlamadım birde tarif istiyorum kızlar 😍🙋
Ikrazumra19 Ssevey sebzeleri suzekten gecirebilirsinuz ama pirinci yutabilir bence onu ezmeyin tane yutmaya alissin
Ssevey oglunasik1anne Bende yapıyorum ama onu başka birşeyler de yapmak istiyorum değişik hep aynı sıkılmasın tel ince süzgeç dimi aldırayjm eşime öylesi yok 😍
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Ssevey ben hiç bilendir kullanmadım catalla küçük ezdin öyle öyle yedi pürüzsüz yapmayın ilerde cok zorlanırsınız. Taneli yesin bişy olmaz💕
Ssevey BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Bende kullanmadım şuana kadar ama ne biliyim az az verdim dikkatli korkuyorum hala oğlumda kaynanam vardı valla ne yedirdik unutmuşum 😍
espalp Ssevey 7 aylık oluyorsa blenderı zaten bırakabilirsiniz. Hafif ezerim ben tatlı çatalıyla o kadar. Yutabilir artık o kadarını sıkıntı olmaz. Alıştırmayın hep minicik minicik yemeye🤣
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Ssevey korkmayın öyle küçük küçük alışır valla biz simdi 8 ay 25 günlüğüz corba ları taneli taneli yutuyor. Az olsa agzına cevirmeye bile ogrendş çiğner gibi yapıyor. Isırasım geliyor öyle tatlı oluyor ☺️🤪🤪
espalp Ssevey ben her şeyi veriyorum çorba püreden geçtik 🤣 8 ay 10 aylık oldu. Bugün kuzu etli yeşil mercimek yaptım ona
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Ssevey evet çıktı cıktı altta iki tane ama su 1 hafta olcak sabrımı ömrümü iyi yedi mızmızlıgıyla ateşinde arada yokluyor üsrtler mi gelecek nedir. Bir cılsaydı hepsi 🤪