Mom084 KAŞ neden küser? NASIL küser? KİME küser? NİÇİN küser?KÜSTÜĞÜNÜ nerden anlarız? SANA hiç kaşın küstümü? KÜSTÜYSE nasıl barıştınız?KAFAMDA DELİ SORULAR🤦🏼♀️😈bu biraz şey gibi oldu..👉🏻 şimdi ben buraya niçin çıktım? nasıl çıktım? bunu izaha gerek yok. gördünüz, yürüdüm çıktım! ama, çıkmamış da olabilirim. çıkmışsam çıkmışımdır, çıkmamışsam çıkmamışımdır. görünen köy… uzakta değildir. buraya çıktık da sonradan çıkmadık mı dedik? bunlar bi takım uydurma laflardır… sahi ya ben buraya neden çıktım? kim çıkardı lan beni buraya?! 😂😂😂😂(kemal sunal)