Filiz55 Bu platformu çok çok seviyorum….. Ben Emziremesemde Karnımda 9 Ay taşıyamasamda bende bir Anneyim ben KALBEN ANNEYİM hemde 50 yaşında Annelik Duygusunu Tatdım🙏🙏Biz evlat edindik şuan kızım 9.5 aylık oldu dünyaya yeniden gelsem yine EYLÜL KUŞUMUN Annesi Olmak İsterdim….. Bütün Anneri Anne Adı Olanları ve Yüregi nde Annelik Özlemi Olan siz Kıymetli Anneri YÜREKLERİN DEN ÖPÜYORUM❤️❤️❤️❤️😘
MerveNurT Filiz55 maşallah ne güzel annelik doğurmakla değil bakmakla olur bence ☺️ Anne yüreği olan merhamet sevgisi olan herkes anne olabilir 🤗❣️
osibrabia Filiz55 masallah ne kadar güzel bi yüreğiniz var Rabbim evladinizida size benzetsin hayirli kul eylesin inşallah
Guligul Filiz55 ne kdr guzel ❤ boyle hayirli bir sey yaptiginiz icin Allah sizden razi olsun. Yavrunuzla bir omur mutluluklar diliyorum size filiz anne 😊
Ballii Filiz55 Ne guzel bi kalbiniz var❤inşallah durumumuz el verir de bizde eşimle sizin gibi bi evlat edinmek istiyoruz 😇 kocaman yüreğinizden öpüyorum guzel anne 😍
Abrakadabra Filiz55 Doğurmak değil bakmak önemli ☺️anneliğiniz hayırlı olsun, Eylül kuş hayırlı evlat olsun şansı bahtı açık olsun inşallah 🙏 Allah sizden razı olsun ne güzel evlat edinmiş siniz🥰 Benimde iki oğlum var bir kız çocuğu evlat edinip hayata kazandırmayı çok istiyorum oğlum biraz büyüsün 9 aylık daha🧿
Cnmbebegim Filiz55 bende seni o güzel yüreğinden kızının da yanaklarından öpüyorum Allah bağışlasın ınsallahhhh💕🙏
Balveannesi Filiz55 Maşallah çok güzel bi kalbiniz var insanlık sizin gibilere minnettar Rabbim ömrünüze ömür katsın evladınızı sağlıkla mutlulukla büyütün inşallah gurur duydum sizinle tanımasamda🥰🥰
Kbrbydk Filiz55 ne mutlu size. Yüreğinizin guzelligine hayran kaldım. Eylülkuş ile bir ömür mutlu olun inşallah 🌸rabbim ayırmasın 😘
Belinayyy Filiz55 Allah annelik duygunuzu size kaybettirmesin bi ömür miniginizin annesi olarak kalın ve siz anneler iyiki varsınız guzel kalbinize sağlık
Mom8 Filiz55 Allah sizi birbirinize bağışlasın 🙏 Eylül kuşunuzu yanaklarından sizi ellerinizden öperim 😚😚 ne güzel bir annesiniz
Mom091 Filiz55 doğurmakla anne olunsaydı, çöpte yenidoğan bebekler bulunmazdı. Allah kızınızı size bağışlasın, hayırlı evlat olsun inşallah🥰 sevgiyle, şefkatle, emekle büyüten kimse odur çocuğun annesi🤗
Misskokulum Filiz55 doğurmakla anne olunmuyor sizi kalpten tebrik ediyorum ne güzel bir şey yapmışsınız inanın içim eridi Allah bağışlasın insallah 🤲🏻🌸
Dildeniz Filiz55 herzaman söylerim annelik doğurmak emzirmek değildir annelik bambaşka birşey bir kediyi bir köpeği evlat gibi seven de annedir büyün canlılara insanca davrananda annedir öyle ben doğurdum artık ben de anneyimle olmuyor maalesef keşke herkes sizin gibi yürekli olabilse yürekten anne olabilse ne güzel olurdu dünya 🦋🦋🌸