Kuzu_annesi Merhaba anneler 12 gün sonra 4 aylık olacak oğlum ama emerken bazen yani sürekli değil ama burnundan emdiği süt geliyor acaba neden yani yatarak emzirsemde kucağıma alıp emzirsemde yine de geliyor başına gelen var mı neden oluyor ya 😔
Edamom Kuzu_annesi refluden olur emzirdikten sonra dik tutun uyurken başını 40 derece yüksekte tütün ve sol tarafına yatırın
Deletedmom273 Kuzu_annesi besin alerjısıde olabılır doktora götürün çocuk gastroentoloji bölümüne bizim yaşadığımız sorunda böyleydi çoklu besin alerjısı çıktı
Kuzu_annesi Edamom bde reflü olan kusar diye biliyorum cnm ☺️ ama bnm oğlum şükür öyle çok kusmalari olmuyor arada çok nadir
Birsenkerim Benim doktorum süt fazla geliyodur ondan olabilir ve ateşi olursa sürekli tekrarlarsa o zaman gelin demişti
Deletedmom896 Kuzu_annesi Gaz olduğu için tok hissi verir emdiği sütü gaz geri iter ;) yetişkinler için de öyledir gaz varsa yediğn ağzından burnundan gelir reflü hastalığı da bir gaz hastalığıdır yani çok alakası var
Edamom Kuzu_annesi benimde oğlumun kusması nadir ama aynı burundan su gibi fışkırtıyor bazen süt geliyor doktor reflü dedi sanırım ileri boyutunda o şekilde aşırı kusma oluyor, fazla beslenince ya da sicakta bende kalırsa o şekilde oluyor
Guler100 Kuzu_annesi benim bebegim cok fazla emiyordu cok emince daha memede kusup burnundanda cok fazla geldi ama agzindanda kustugu icin cok telas yapmadim sizin sadece burundan mi geliyo emerken