Kızlar merhaba 3 aylık bir oğlum var 10 günlük bir hastane sürecinden geçip yavrumu kucağıma aldım fakat hastane de sadece benim sağıp götürdüğüm sütü biberon kullandıkları için ilk zamanlar emse de şuan tamamen kafasını geriye atıp red ediyor emmediği için sütüm gitmek üzere böyle başından böyle bir sorun geçen var mı emzirmeyi çok istiyorum psikolojim iyice memenin üzerine beslenme sondajını bantlıyorlar o sistemi kullanan oldu mu yardımcı olursanız çok sevinirim rabbim hepimizin yavrusunu korusun 🤲🏻♥️