Brnn 4. Ayda, 2. Ayda olan verem aşısı hariç daha önce olduğu aşıların ikinci dozunu oluyor aslında bebekler. İsterseniz sağlık ocağınızla bir iletişime geçin.
Söz konusu verem aşısı olsa iltihap kapması normal diyeceğim ama 4. Ay aşılarında iltihap olayını ilk defa duyuyorum🤷🏼♀️