Anneler bugün doğum yapalı 6.günüm ,doğumdan 3 gün sonra bebeğini hastaneye kontrole götürdüm.malum virüslerden dolayı doktorlar dönüşümlü çalışıyorlar . Ve bana hiç iyi bir doktor gelmedi . Bebegimin bir tek göbek bağına baktı. Sariligina bakıldı ve işitme testi yapıldı. Çok şükür bir sıkıntı yok. Fakat,doktorun bebeğe komple bir vucudunu kontrol etmesi gerekmez miydi?
Acemiyim bu konuda yardimci olursanız sevinirim.
Doktor öyle bir doktorki virüs bulaşacak diye bebegine bile dokunmuyrdu, kendisi bebegine bisey bulastirmasinda sinirlerim çok bozuldu gerçekten, boğasın geldi o doktoru. Bir dahada ne zaman kontorle getirmemiz gerektiği hakkında hiç bir bilgi de vermedi sizler ne zaman goturdnz