Öncelikle geçmiş olsun ve Rabbim şifasını versin insallah. Başıma öyle bişey gelmedi ama biseyi merak ediyorum. Benimde oğlum var ve doğduğundan beri emzirirken annem su içme dedi o bölge şişer dedi su ictiniz mi acaba emzirirken bunu hep hurafe olarak gördüm ama büyüktür vardır bı bildiği dedim ve içmedim merak etmiyoda değilim gerçeki diye. İnşallah bebeginizde tez zamanda iyileşir