Joipt Cemilev bence ellemeyin hiç,içeride de bir sürü dikiş var zarar verebilirsiniz tıpta ayıp yoktur hem gidince doktorunuza da sorarsınız bunları nasıl halledebilirim diye
Joipt S_D ya arkadaşlar sizin kesiniz o kadar aşağıda mı o zaman benimki mi baya yukarıdan kesildi ki
Cressent Joipt doktordan doktora gore degisiyormus yaranin buyuklugu ve gobege yakibligi bende merak ederdim ☺️
Joipt S_D bilemedim ben de belki kemik yapısına falan da bağlıdır benim biraz daha yukarıda ama şu an göbek de olduğu için tam emin olamıyorum tabi
Cressent Cemilev canim yara hala hissizdir zaten jiletle kisaltmaya devam et daha cok yeni bir kac ay sonra tekrar agdaya baslarsin ama korkma acimaz bende cok korkuyordum acir diye ama hissetmiyorsun bile jiletle dikkatli bir sekilde temizleyebilirsin ☺️
Cemilev Cressent Canim herkes hissiz diyor ama his var agri da yapıyor anlamadım zamanla mi hissizlesicek acaba
Cressent Cemilev tabiki ilk zamanlar agri oluyor zamanla hizsizlesiyor dusunun benim bacagimda 15 dikis var ustunde kil cikiyor ama hic bisekilde aci hissetmiyorum orda zamanla karindakide oyle olacak ☺️