Cemilev İyi akşamlar hanımlar ben 26 gün önce sezeryan oldum fakat bugun duş alırken farkettim dikişlerimin üzerinden kıl çıkıyor doktor muhtemelen killi bölgeden kesi atmış ben o kılları nasıl temizlicem Var mi basına boyle birsey gelen kızlar 😪😪
[silindi] Cemilev Bende sezaryen oldum. Doktorum 40 gün jilet veya ağda yapmayacaksın demişti. 46.gün kontrole giderken jiletle temizlemiştim.
Kuzumveben Cemilev 45.gunlukken doktor kontrolune gittim doktor agda yapabilirsin artik sorun yok demisti
Cemilev deletedmom173 Yok cok değil makasa bile gelmez ama doktor kontrolüne gidicem cok utanırım yaaa jilet değdirsem de riskli bilemedim
S_D Thesra gerçekten mi 😱 bu ne cesaret okurken gözlerim açıldı valla. Ben 4 ay oldu hala cesaret edemezdim.
Joipt Cemilev bence ellemeyin hiç,içeride de bir sürü dikiş var zarar verebilirsiniz tıpta ayıp yoktur hem gidince doktorunuza da sorarsınız bunları nasıl halledebilirim diye
zeynepkumsal Cemilev bunu bende çok merak ediyorum benimde 33gun oldu.sezeryan kesisi de baya aşağıda.normal de hep ağda yapardım şimdi kara kara düşünüyor um nasıl yapicam diye
Cemilev zeynepkumsal Evet zaten hamilelikte jilet vura vura sertleşti kıllarım da ne yapcaz bilemedim