Eslinabusra Kızım 1 yaşında 10 aylıkken yürümeye başladı ama bezen yürürken paytak paytak içe doğru yürüyor annem düzelir zamanla dedi başına gelen yada bilen var mı düzeliyor mu? Kafama taktım bu dönemde doktora da götürmek istemiyorum
MerveNurT Eslinabusra ilk adım ayakkabısı varmı ortopedik her gün giydir o ayakkabıyı zamanla alışır düzelir bence ☺️
Eslinabusra Birannebirogul erken yurudugunden olur diyor annemde normallesmeden sonra doktora götürmeyi düşünüyorum geçmezse
Eslinabusra yas_emin3467 yürüteç kullanmadı kendide binmek istemedi koltuk yanlarına tutuna tutuna başladı