Kızlar evlenmeden önce hep adetim düzensiz di hatta evlendim yine öyleydi doğumdan sonra 2 ay düzenli oldum düzenli dediğim yine 2,3 gün oynama oldu tabi ama bu ay 10 gün oldu daha olmadım ama hep böyle adetim düzensiz olduğu için sanırım tekrar düzensiz zamanlara döndüm diye düşünüyorum bu durumu yaşadınız mı ?