Merhaba kizlar aranızda Montessori yatak kullananlardan fikir almak istiyorum bebeğim 10 aylık Montessori alacağım ama yukseltisiz şekilde direkt yerden alırsam acaba yerden soğuk alır mı aklıma takılıyor kullanan anneler hangi modelleri önerirsiniz çatılı mi catisiz mi kullanışlı