Mom104 9. ay kızamık aşısı için dünden önceki gün gittik. Çok şükür yaptırabildik. Çünkü 2 hafta öncesinde mesaj atıp çağırdılar, erkenden gelin dediler. Biz de sabah erkenden gitmiştik ama aşılar öğleden sonra geldiği için yaptıramadan döndük. Dünden önceki gün de saat 2’de gittik bu kez yaptırdık. Saatler önemli sanıyorum bu durumlarda.