ilknurcelik Benim miniğim de 8 aylıkken çıkardı.cumartesi 1 yaşına girecek şimdi de Üstten bir tane dişimiz yarıldı.Ne kadar geç çıkarsa okadar iyi diye duydum.Belirtileri çok fena bildiğin atarlanıyor hanımefendi.parmaklarımı tek tek tutup ısırmaya çalışıyor,bacağımı,omuzumu dişini nereye geçirirse artık.zorlu bir süreç ama geçecek 🙈😊