Gamzem12_y Melek gibiydi yavrum sadece açken ve uykusuzken mızmız yapar ağlardı ama şimdi hiçbr şekilde durmuyor 4ay 1 günlük iki gün önce de aşı olduk o günden beri bağırıyor mızmız yapıyo sabah beşte kalkyor üzülüyorum bu haline ne zaman düzelecek
55eren55 Gamzem12_y biz de geçen hafta aşı olduk o gümden bu yana huzursuz akşam oldu mu mutlu edemiyorum oğlumu emmek uyumak istemiyor sürekli kucakta gezme istiyor
Deletedmom245 Gamzem12_y bu hafta fırtınalı geçecek gibi görünüyor. Bebek atak takvimine göre bu süreç 35 günden oluşuyor, bebeğiniz ise bugün 21. gününde. Atak haftasının bitmesine kalan gün sayısı : 14 Diyor 🙄
55eren55 Gamzem12_y yok canım kullanmıyorum bugün çocuk doktoruna gidicez ordan isticem kan damlası burda vegaferon hakkında yazılar okumuştum vermek istemedim d vitamini kullanıyordum sağlık ocağının verdiğini çok huzursuzluk yaptı gece doğru dürüst uyuyamadı sürekli kalktı bende eczaneden aldım öyle olunca
55eren55 Gamzem12_y Gamzem12_y bende emziremiyorum tadı değişti adetten dolayı mememi alıp alıp bırakıyor
55eren55 Gamzem12_y canım ben doktorla görüştüm hiç gerek yok piyasada ki diğer ürünlerden pek bi farkı yok kullan ben 3 çocuğuma da verdim dedi kullanıcam
55eren55 Gamzem12_y benimki de vereyim dedim sevmedi vegaferonu hep tükürdü bende ferrum deneyim bakalım