mihrosum Kucukkalbim pazartesi gıdıcez kuzum. Bıse dıcem canım baya azalmıstı bızım bitti gibiydi. Bugun oluk oluk kusuyor. Acaba yogurta basladık 12 gundur onla mı alakalı. Bazen hafıf soguk veriyorum acaba onunla mı alakalı. Bu ilacı verirsek yere koyabilecekmıyım artk yavrum donmeyi ogrenemedı kucakta gezmekten
Kucukkalbim mihrosum Kıyamam yha Rabbim şifa versin bizimde öyle kuzu tam geçti diyorum 1 ay sonra tekrar başlıyor hep kısır döngü çok zor durum her yer kusmuk yemek yedirmeye korkuyorum o derece olduk 😥 Peki Reflü yatağı kullandın mı canım ben ilk 4 ay kullandım hiç kusma olmamıştı ek gıdaya geçince oldu bizimki
Masal-prensesi Cnm bnm bebeğim 3,5 aylık bizde de aynı problem vardı doktor gavıscon verdi onu kullanıorz. Azalma oldu kusmasında doktorunuza bi danış istersen
Sevda41 mihrosum mama kullanmıyoruz biz gaviscon verdi her beslenme sonrası nerdeyse veriyordum 1ml şeklinde şırınga ile çok faydasını gördük hatta ben hemen fayda görünce bıraktım sonra tekrar başladı bir süre daha kullandık geçti ve bıraktım arada kusuyor ama normal o kadarı artık.
ZeynoEbru Alpkusunannesi 4.5 aylıkta başladım ve ben öncesinde de kırkımız cıktıktan sonra her sulu yemeği çay kaşığı ucuyla tattırdım damak tadı için 🙃malum gaziantepte yaşıyoruz