Kızım 6 aylık. Dogdugundan beri kusuyor. Artk psikolojim bozuldu. Sureklı kustugu ıcın yere yatıramıyorum. Oynayamıyor gelısımınıde etkiliyor haliyle hala donemıyor mesela. Nasıl donsn cocuk yattıgı an kusuyor. 2 haftadır baya azalmıstı demek artk gecıyor dedim ki. Dinden bugune oluk oluk kusuyor. Daha mamayı yedırıyorum gaz cıkarırkeb hepsini cıkarıyor 10 dk sonra bırdaha 10 dk sonra bırdaha 😔😔😔 suan oturdum aglıyorum bunu ne gecırır. Ne kullandınız Allah ıcın yol gosterın