İyi gunler arkadaslar…ben bi haftadi dogum yapali…45 kiloyla hamile qaldim ve 70 kiloyla doguma girdim dogumdan iki gun sonra 60 kiloya dusdum…şimdi kacim bilmiyom.bazilarna qarip gele bilir cunki cogu kadin zayif olmak ister..ama ben kilolarmn gitmesni istemyom ve nolurda gitmesn boyle cok hoşuma gitdi sevdm kendmi..bi onersi olan varmi…cok yemek yi desenz eger zaten yiyorm ama ….