Deletedmom268 Deletedmom55 geçmiş olsun kurtulmuşsun canım darısı bize inşallah evet ufaklıklarla zor olur
morsevenfilolog Annesininpogacayanagi Teşekkür ediyorum. Size de çok geçmiş olsun 🌸 Dökmedim ben. 4 saat sonunda emzirdim herhangi bir sorunla karşılaşmadık çok şükür 🥰
Deletedmom268 Deletedmom55 evet canım inşallah aklımda ama üzerine düşmedim gecınce inşallah gıtcem bırgun ama