Ecrnsutnlk Hanımlar kızım pazartesi günü aşı oldu 5li karma ve zature aşıdan sonra kızımda öksürük oldu aşının yan etkisimi yaşayan varmı. Sabah doktorunu Arıcam ama sizlerinde bi fikirlerini sormak istedim.