annesininaslani Kızlar yediriyorsanız nasıl ekmek yediriyorsunuz kendiniz mi yapıyorsunuz yapıyorsanız tarif verebilir misiniz
shyu annesininaslani ekmek vermiyorum hiç. Eğer bi yere gidersek karnı toksa oyalansın diye eline veriyorum bir dilim kadar
Ahanife annesininaslani tam buğday ekmeği alıyorum marketlerden çorbalarına katıyorum pek sevmez ekmeği zaten kahvaltıda bal tahin pekmez reçel sürerim yerse sansıma😊
espalp annesininaslani 8 ay 10 günlük bir kez kendim yaptım çorbalarına kattım. Sonra baktım alışacak vazgeçtim. Ekmek yokluğu hissettiğini düşünmüyorum
Zerr annesininaslani İlk oğlumda vermedim çorbalarına doğradım, herşey organik olsun kendim yapayım modundaydım, ikinci oğluma veriyorum tam buğday ekşinmaya hiç farketmez evde ne varsa, kahvaltıda azar azar koparıp önüne koyuyorum
eedilruba Ben yediriyorum az miktarda. Çorbalarına falan doğruyorum. Kendimiz yapsak çok iyi olir ama o vakti bulamadığımdan a101 de ekşi mayalı tuzsuz ekmek buldum ben ondan veriyorum 2-3 günde 1 dilim anca veriyorum
annesininaslani Birannebirogul normal beyaz ekmek veriyorsunuz değil mi bende çorbasına katıyorum ama acaba beyaz ekmek vermesem mi ki diye düşünmüştüm
ebilfe-19 Bende çok fazla ekmek vermiyorum eline veriyorum oyalanması için önce kendim yapıyordum şimdi tam buğday unu ekmeği çavdar ekmeği veriyorum o da çok az çorbalarına doğruyorum arada kızım 1 yaşında
annesininaslani Ahanife çorba ve yoğurduna minik minik doğramak istiyorum birde pekmeze falan batırıp vermek
annesininaslani espalp bende tarhana falan pişirdiysem sonra pekmeze falan batırıp biraz vermek istiyorum
ebilfe-19 annesininaslani onun içim aldığım organik buğday unu yulaf unu irmik ruşeym biraz yoğurt yada süt az maya karıştırıp ılık su ile yoğurup dinlendiriyordum sonra bazen şekil verip fırında pişiriyorum bazende tavada mayalı şeklinde yapıyordum YouTube da tarifleri var zaten canım
Ahanife annesininaslani severse yiyebilir benim kızımın oldum olası sevmiyor ekmeği tatlı birşeye de batırsam pek yemez açıkcası deneyin tam buğday ekmeği olduğu sürece verilebilir beyaz ekmek bizlere bile zararlı😊
annesininaslani Zerr bizim bi tanıdık var ilk oğlunda oda organik modundaydı ikinci de Allah ne verdiyse moduna geçt ikinci oğlan ilkinden daha yapılı öyle yapılı dediysem obez gibi değil boylu poslu oldu bazen bende diyorum o modan çıksam sanki annelerimiz bizi organik mi büyüttü 😂
espalp annesininaslani yapıyo insan da yiyor bir dilim. Ekmek kalıyo tüketemiyor tabii. Bi daha yapmam hipp’in ekmeğini alırım sanırım
Zerr annesininaslani Çık bir an önce 😝 tecrübe burda ilki bişey yemez mız mız zorla 2 kaşık öğürür kusar. İkinci tabak elimde görğnce geliyo ağzını açıyor
Neib annesininaslani ben ebebekten +6 bebek ekmeği aldım canım tat olarak gayet memnunuz ama çok aşırı sert sıcak çorbanın içinde bile yumuşamıyor o derece yani bende yedirmeden önce sıcak suya ıslıyorum yumuşayınca katıyorum yediklerine ama günlük verdiğimde çok kabızlık yaşadı o yüzden bi süredir vermiyorum😌
Arc1993 annesininaslani tam buğday tavsiye etti doktorumuz. Yarım dilim. Çorbalarına doğruyorum ya da kahvaltıda keçiboynuzu özüne batırıyorum. 1 yaştan sonra başladım
annesininaslani Arc1993 bebeğim 10 aylık olmak üzere benimde kendiniz mi yapıyorsunuz dışardan mı alıyorsunuz dışardakile kakao koyduklarını duymuştum esmerleştirmek için ekmeği o yüzden bende kendim mi yapsam diye düşündüm