atlasbebek Kızlar 28 gün önce sezeryan doğumla bebeğimi dünyaya getirdim 1 haftaya yakndr kanamam bitti denilecek kadr azalmştı leke şeklndeydi 3 gündür kıvamlı koyu sarı şeklinde akıntım oluyo çok afedersiniz kokusu ilaç kokusu gibi baya yoğun oluyo normalmidr yoksa enfeksiyon olabilir mi ?
Fatmasya atlasbebek normal canım benim 43 gün oldu Doğum yapalı günlük pet kullanıyorum mecbur akıntım oluyor
deletedmom173 atlasbebek normal CANIM benim 40 çıktıktan sonra o koku gitmişti ne midem bulanmıştı kendimden
Pamuksekerinannesi atlasbebek normal canim insanın içi çürümüş gibi kokuyor afedersiniz ama geçiyor 40ndan sonra
deletedmom173 atlasbebek geçecek CANIM az sabır o kadar şeye dayandık bu koku akıntı ne ki ilk doğum yapınca o kadar kan kokunun yanında sıfır yani çok şükür yavrularımız sağlıklı