HaticeeAli tam 1 yaşında ayırdım. Aslında daha erken ayırmak istemiştim ama çok sıcaklara denk geleceği için bizim odamız daha serindi. Havaların biraz serinlemesini bekledik.
hiç sorun yaşamadım, odası tam yatak odasının karşısında. Benim uykum ağır olmadığı için rahat duydum. Ama gerçekten çok rahat ettik. Birbirimizin hareketinden, sesinden uyanıyorduk. Yatakta rahat dönemiyordum bile, o sesten bile uyanıyordu. Hem o rahat etti hem biz.