Denizinannesi26 canım öncelikle allah yardımcın olsun. 4 yıl avukat katipliği yaptım ben davayı sende açsan karşı tarafta açsa belli ki senin çekişmeli olacak mutlaka avukat ayarlaman lazım kendin hakkından gelemeZsin. Eğer durumun yoksa baro sana bir kağıt verecek o kağıtta yazan bütün yerlerden hiçbirseyin olmadığını ispat edersen sana avukat atıcaklar. Birde sende açarsan karşı tarafta açarsa mutlaka nafaka talebinde bulun ne olursa olsun ilk duruşmada sana nafaka bağlarlar. En önemlisi de şahit 3-4 tane sağlam şahit bulman gerekir temmuz ayında adli tatil başlıyor ekim 1 e kadar sürer her sene bu süreçte davalar olmaz ilk duruşman ekim kasımı bulur ve uzar Bilgin olsun ama sen ilk duruşmadan itibaren alırsın nafakanı birde ziynet davası da aç ziynetler kadının dır onları da bırakma bence bak evladın varmış ona harcarsın