20 gün önceki postunuza bu yorumu yapmıştım hala aynı görüşteyim canım boşan gitsin çocugunla güzel bir hayat dilerim O da Allahından bulsun …’’ bu evlilik bitmiş ne yazık ki böyle sürecekse sirsün yoksa boşanalım demiş eşin daha ne dedin bu şekilde ayrı yataklarda yatarak evlilik olmaz ki kardeşim arkadaş kardeş gibi ? aynı evde yaşa arkadaş gibi takıl ben olsam boşanırdım çocuğumla hayatıma bakardım hiç mihnet etmezsim böyle eş mi olur ? Sevmeyen birine katalanamazdım aynı yuva içinde ne yazık ki ama tabi bu benim görüşüm çünkü benim işim var hayatım var düzenli bir gelirim var seni maddi durumunu bilmiyorum boşan demek kolay tabi? Ailene anlat bu durumu birlikte yatmadığınızı falan? ‘’